"שטראוס נמנית על 3 המפרסמים הגדולים בישראל ולא מעט משרדים מייחלים להיכנס למערך הפרסום שלה – לא רק בגלל ההיקפים הכספיים של התקציביים, אלא גם בגלל שהיא נחשבת לכזאת הדוגלת בחדשנות ובפרסום פורץ דרך"
"כפי שהוכח רבות בענף הפרסום, מה שנראה תחילה כחוקים מגבילים, דוחף את העוסקים בדבר לחיפוש אחר דרכים חדשות ואחת מהן היא זאת שנבחרה ע"י מנצ' וטמפו בשחזור הפרסומת 1994 עם מספר שינויים"
"מנצ' הוא אולי משרד הפרסום היחיד בענף שהמיתוג שלו הוא קריאייטיב נטו ושגם מצליח לגייס לקוחות שמאפשרים לו היקפים כספיים ופלטפורמות להציג עליהם את הקריאייטיב שלו."