מנצ משרד פרסום

"מנצ'?! מה זה השם הזה?!"
החלטנו לקרוא לעצמנו מנצ', גם כי זה ראשי התיבות של השותפים במשרד (מלינרסקי-נעים-צ'כנובר) אבל קודם כל, כי אנחנו מאמינים באנשים.

העובדים שלנו הם קודם כל אנשים, הלקוחות שלנו הם קודם כל אנשים, וגם הצרכנים שקונים את המוצרים שאנחנו מפרסמים, הם קודם כל אנשים.

"למה פתחתם משרד פרסום עכשיו?!
למה הייתם צריכים את הכאב ראש הזה?!"
את מנצ' הקמנו כדי שנוכל לבחור בעצמנו את הלקוחות, כאלה שהם קודם כל אנשים, אחר כך לקוחות.
כאלה שיהיה לנו כיף לעבוד איתם, שידעו להעריך ולתגמל על עבודה טובה, כאלה, שיבינו, שהם צריכים אותנו, לא פחות משאנחנו צריכים אותם.

במה אנחנו מאמינים?
אנחנו מאמינים בקריאטיב רלוונטי.
כן, הוא צריך להיות בולט, שונה, אחר,
אבל קודם כל רלוונטי.
רלוונטי למוצר, רלוונטי ללקוח, ורלוונטי לצרכן.

וכן, רלוונטי גם לנו, למנצ'.
כזה שנהיה גאים לשים עליו את לוגו המשרד שלנו.

כי בכל זאת – למה פתחנו משרד,
אם לא בשביל להתגאות בתוצרים שלנו?!

מנצ'. אנשים טובים
(ולא רק מקצועית)

יניב מלינרסקי

נעים להכיר, יניב מלינרסקי,

שותף קריאטיב.

משנת 1995 בעולם הפרסום.

מניסיוני בניהול קריאטיב ב-25 השנים האחרונות,
אני יודע שאין הרבה אנשי קריאטיב שמסוגלים גם להקשיב לצרכי הלקוח, וגם לייצר אח"כ מאותה ההקשבה, קריאטיב בולט ורלוונטי.
אז בזה בחרתי להתמקצע בשנים האחרונות.

כי אין לקוח שלא אוהב קריאיטיב, יש לקוחות שלא קיבלו את הקריאיטיב שמתאים להם.

בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל עם התמחות בתקשורת שכנועית ותקשורת המונים.
בוגר קורס הקופירייטינג של תרצה גרנות.
התמחות: בניית מותגים לאורך זמן, באמצעות קריאטיב בולט ורלוונטי.

בעבר:
-סמנכ"ל קריאטיב במקאן אריקסון
-מרצה לקופירייטינג במכללה למנהל
-קואוצ'ינג קריאטיבי למנהלי קריאיטיב – בארץ ובחו"ל, כולל זכיה בפסטיבל קאן יחד עם מקאן בלגרד.
-עבודה כפרילאנסר למכרזים עם משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל
-קמפיינר פוליטי עבור אהוד ברק ו"העבודה" ומפלגת קדימה ("מי אתם שתדרכו על שאול מופז?!")

2006-2009 סמנכ"ל קריאטיב במקאן אריקסון
אחראי על מחלקה של 25 אנשי קריאטיב, כולל זכייה פעמיים ברציפות כמשרד השנה בתחרות הפרסום "קקטוס הזהב", זכייה במקום שני כסוכנות השנה בתחרות האירופאית "הגולדן דראם" אין ספור קקטוסים – פרסי קריאטיביות בארץ.

2003-2006  קופירייטר פרילנס ותסריטאי טלוויזיה
חבר מערכת וכותב בתוכנית "ארץ נהדרת". אחראי למערכוני "הרומנים", "אוהבים נקניקיות?!" ורבים אחרים +  כתיבה לתוכנית "אחד העם 1"

אני די בטוח שפגישה אחת איתי תשנה לך את כל דרך ההסתכלות על אנשי קריאטיב.

סער נעים

נעים להכיר, סער נעים,

שותף ניהול לקוחות.

אם הייתם נותנים ללקוחות שלי להגדיר אותי ב-2 מילים, אני מאמין שהם היו בוחרים במילים "שחקן נשמה".
והאמת, אני לא באמת יכול אחרת. ניהול לקוחות
תוך ליווי צמוד ו"התאבדות" עבורם, זה מקור התשוקה שלי בחיים, וכנראה שאני כבר לא אעשה שום דבר אחר חוץ מזה…

משנת 2002 בתחום הפרסום והשיווק.

תואר ראשון בתקשורת וניהול. תעודת שיווק ופרסום. בוגר הבצפר לפרסום.

התמחות: ניהול תהליכים ואסטרטגיה מיתוגית ושיווקית, התמחות בבניית מותגים והחדרתם.

2010-2003 – משרד הפרסום מקאן אריקסון, מנהל לקוחות
ניהול לקוחות כגון: סלקום, לוריאל, דיוטי פרי JR, בנק לאומי, אסם (סלטי צבר), אופנת ML, חוגלה קוטקס, לאומי קארד, תנובה ועוד…

פרויקטים מיתוגיים:
ניהול המיתוג מחדש של סלקום ב-2008.
ניהול המיתוג מחדש של תנובה, שינוי והחלפת אריזות.

הכשרות:
סדנת ניהול במקאן אריקסון לונדון.
סדנת MC BASIC וסדנת MC LEADER, סדנאות ניהול ע"ב המודל הבינ"ל של מקאן אריקסון.

2010-2015 – מרצה בכיר בקורס פלנינג ותקציבאות –
בבצפר לפרסום

אני מאמין שכשנזכה לעבוד יחד, תבינו די מהר
כמה ערך מוסף יכול לתת לכם ניהול לקוחות אמיתי,
כזה שבא מתשוקה אמיתית למקצוע ומהתלהבות בלתי נגמרת.

שרון שלו-לבצור

נעים להכיר, שרון שלו-לבצור
שותפת אסטרטגיה

בואו, אסטרטגיה מצויינת לא ממציאה כלום,
היא "רק" מחברת בין נקודות.
בין תובנה צרכנית, אנושית ותרבותית,
והצעת הערך המוצרית / המותגית.
בין ההזדמנות הקיימת בזירת התחרות,
ליכולת לקחת עליה בעלות.
בין הנתונים והמספרים, לבין הסיפורים שמסתתרים מאחוריהם.
בין הרציונל והלוגיקה, לבין הרגש וההשראה.
בין הפוטנציאל העסקי לבין יצירת אימפקט משמעותי גם על החברה והסביבה.

סיפורי מותג מנצחים, נוצרים מחיבורים מקוריים, חכמים ויצירתיים בין הנקודות, ולמצוא את החיבור המדוייק הזה – זה הדבר שבשבילו אני קמה בבוקר.

בעבר:
2016-2021: יועצת אסטרטגיה שיווקית ומותגית עצמאית
2015 – 2013: סמנכ"ל אסטרטגיה, משרד הפרסום מקאן תל אביב
2006-2012: מנהלת אסטרטגיה, משרד הפרסום מקאן תל אביב
2003-2006: מרצה בביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי- המכללה למינהל, קורס "מחקר שוק איכותי"
1999-2006: מנחת קבוצות מיקוד וחוקרת בכירה, במכוני המחקר: TNS ו"אילנה ריכמן"

בעלת תואר שני (M.A.) בהצטיינות, בתוכנית הבין-תחומית לניהול ויישוב סכסוכים ומשא ומתן, אוניברסיטת בר-אילן.
תואר ראשון (.A.B) בהצטיינות, בתקשורת ובקולנוע, אוניברסיטת תל-אביב.

טוב, חפרתי, אבל נראה לי שהבנו את הנקודה, לא?! אז… שניפגש?

יוני פרידמן

נעים להכיר, יוני פרידמן,

משנה למנכ"ל

עם 15 שנה בתחום, וניסיון מאדלר-חומסקי, מקאן ופובליסיס, ורקורד של אלפי קמפיינים, אני יודע לקחת את המורכבות של העולם הדיגיטלי, לפשט אותה, ולהביא תוצאות.

אנחנו במנצ' אוהבים לעשות את זה, וזו הסיבה שבכל יום אנחנו לומדים משהו חדש בתחום, מתעדכנים ומתפתחים יחד איתו.

אני מאמין שפרסום נכון הוא פרסום שבו פעילויות האופליין והדיגיטל "מדברות" ותומכות אחת בשניה – וזה אחד היתרונות הבולטים שלי – אני דובר את שתי השפות – "אופליינית" ו"דיגיטלית", ברמת שפת אם.

אני בטוח שאם נעבוד ביחד, נוכל לקחת את העולם המופלא הזה, ולהפיק ממנו תועלת מקסימלית למותג שלכם. ואולי גם חס וחלילה…. ליהנות.